9:12a.m, 1/10/16

Hey Kau,
ya kau, 
aku selalu tengok kau dari jauh,
senyum kau,
mata kau bila tengok aku,
semua.
Ya aku akui,
aku suka kau dari aku mula tengok kau,
Ingat tak waktu exam dulu?
Ingat tak waktu kita ulangkaji sama-sama dulu?
Ingat tak waktu kau tarik beg sekolah aku semata-mata nak jalan sama dengan aku?
Ingat tak waktu kau selalu sorok beg aku?
saat wajah kau terukir senyuman bila tengok aku kalut tercari-cari beg aku.
Ingat tak dulu,
sebelum waktu balik kau selalu cakap "bye girl"
Ingat tak?
Ya, aku rindu waktu tu dan aku akui aku bahagia sangat,
Walaupun aku tahu ramai lagi perempuan lain yang minat dengan kau,
Aku tahu,
jika dibandingkan dengan semua perempuan lain tu, 
aku lah yang paling teruk,
mereka kurus, aku gemuk
mereka cantik, aku hodoh
dan aku takut,
aku takut bila kau tahu perasaan aku ni
kau taknak tegur aku lagi 
serious aku takut weh 
takpa,
biarlah aku simpan perasaan aku ni,
biarlah aku sakit bila tengok kau rapat dengan perempuan lain
biarlah aku sakit bila dengan perempuan lain cerita pasal kau
asal kau dan aku..
kekal macam ni.....

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top